για ακομα μια φορα ολα υπεροχα❤️.το προσωπικο,ο χωρος,το αποτελεσμα.ολα φανταστικα
Πιάσιμο ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
kalli•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματισμός, ταλέντο και ευγένεια!
Είναι παντα το πρώτο ραντεβού που κλείνω όταν έρχομαι στην Ελλάδα ως κάτοικος εξωτερικού. Υπέροχο κομμωτήριο με φιλική ατμόσφαιρα και εξαιρετική ομάδα! Φαίνεται ότι αγαπούν πραγματικά τη δουλειά τους.
Πιάσιμο ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
'Ελενα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά επισκέφτηκα το κομμωτήριο για κούρεμα και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!
Εξυπηρετήθηκε από Βασίλης •Γυναικείο Κούρεμα
Ζωή•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο πιστολάκι! <3
Εξυπηρετήθηκε από Μαρία •Πιάσιμο Μαλλιών
Εβελίνα Σ.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολοι πολύ ευγενικοί και το περιβάλλον αψογο!!!
Ομως δεν έμεινα ικανοποιημένη απο το κουρεμα και την βαφη!!
Δυστυχώς δεν μπορέσανε να αφουγκραστούν τος αναγκες του πελάτη!!!