Έμεινα πολύ ικανοποιημένη από το κούρεμα μου ! Η Νατάσα είναι πολύ φιλική και εξειδικευμένη σε αυτό που κάνει ! Θα ξαναεπισκεφτώ το κομμωτήριο σίγουρα!
Εξυπηρετήθηκε από Νατάσσα •Γυναικείο Κούρεμα
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικο κομμωτήριο, ευγενέστατο προσωπικό! Πολύ καθαρός χωρος!
Εξυπηρετήθηκε από Βασίλης •
Πιάσιμο ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Maria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη επίσκεψη έμεινα ευχαριστημένη από την βαφή ρίζας
Εξυπηρετήθηκε από Μαρία •Βαφή Ρίζας για Γυναίκες
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος είναι λίγο μικρός αλλά το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό.
Εξυπηρετήθηκε από Βασίλης •Πιάσιμο Μαλλιών
Κατερίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δοκιμάσαμε χτενίσματα για το γάμο μου με τη Δέσποινα, ανυπομονώ για το τελικό αποτέλεσμα ☺️