Όλα καλά σε γενικές γραμμές, όμως ένιωσα ότι ήταν λίγο βιαστικό και πρόχειρο, π.χ. Στο τέλος από το πιστολάκι δεν με χτένισαν με τη χτένα. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει βιασύνη, καθώς είχε πολλή δουλειά. Το κούρεμα ήταν όμορφο.
Εξυπηρετήθηκε από Βασίλης •Γυναικείο Κούρεμα
Κωνσταντίνα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική δουλειά..είμαι πάντα πολύ ευχαριστημένη!
Εξυπηρετήθηκε από Νατάσσα •Γυναικείο Κούρεμα
Ιωάννα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
θα τους επισκεφτώ ξανά και θα το πρότεινα και σε άλλους