Όλα τέλεια. Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε πολύ ευγενική και το αποτέλεσμα φοβερό!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νασια •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ζωή•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφθηκα πρώτη φορά το κατάστημα. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη κάνοντας θεραπευτικό πεντικιούρ με την Βασιλική!!! Σας ευχαριστώ πολύ 🙂
Πεντικιούρ
Χαρά •περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος ο χώρος , η κοπέλα που με εξυπηρέτησε ήταν πολυ φιλική και άψογη επαγγελματίας !!
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το μανικιούρ μου !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΟΛΥΜΑΔΗ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
είναι φανταστική όπως πάντα.Κανει άψογα την δουλειά της
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλια •
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρια-Αντωνια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για μία ακόμη φορά όλα ήταν εξαιρετικά! Και ο χώρος πάντα καθαρός και περιποιημενος και η Νασια που με περιποιηθηκε αυτή τη φορά ήταν πολύ καλή, όπως και προηγούμενες φορές!!