Αρκετά ευχαριστημένη από το πεντικιούρ μου , λίγο δεν περάστηκε καλά το βερνίκι στο μεγάλο νύχι αλλά αμελητέο
Πολύ ευχάριστη η κοπέλα , απόλαυσα την περιποίησή της !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφελη •Πεντικιούρ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εξυπηρέτηση και το πεντικιουρ εχει κρατησει πανω απο μηνα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφελη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο