Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
99 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
.... ............................ ........................
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και ευγενικό προσωπικό .
Όλα υπέροχα!
Ένας χώρος που δίνει πραγματική σημασία στη λεπτομέρεια και στην ποιότητα των υπηρεσιών. Η εμπειρία είναι πάντα προσεγμένη και επαγγελματική. Εκτός από όλα αυτά, τα κορίτσια ξέρουν ακριβώς την συνταγή για το αποτέλεσμα που θέλω. Τους εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια.
Για 0 αξίζει πήγε η γυναίκα μου για αποτρίχωση laser στο πρόσωπο και η αισθητικός την έκαψε στο πρόσωπο και έκανε εγκαύματα. Έχουν πριστει τα μάτια της και είναι έντονα ερεθισμένο ακόμα το πρόσωπο της εδώ και 14 ημέρες. Κάνει θεραπεία με κρέμες για ανάπλαση και επούλωση και έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα δυστυχώς. Δεν συστήνω καμία γυναίκα να πάει να κάνει laser αποτρίχωση. Δεν γίνεται καθόλου επαγγελματική και σωστή δουλειά! Προσοχή πολύ σε όλες τις γυναίκες!!!
4
1
4
5
6
13
6