Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μανια•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο κατάστημα!! Και τα κορίτσια πολύ εξυπηρετικά!! Η κοπέλα που με περιποιήθηκε ήταν πολύ φιλική μαζί μου και αρκετά επαγγελματίας στην δουλειά της !! Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα !! Από τα καλύτερα καταστήματα !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη•Μανικιούρ
ΔΑΓΑΛΑΚΗ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ευχάριστο και καθαρό περιβάλλον άριστες υπηρεσίες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αγγελική•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογοι σε όλα!!Τους εμπιστεύομαι χρόνια και για μαλλιά και για νύχια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΤΣΑΓΚΟΓΕΩΡΓΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλο το προσωπικό είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ... Ευγενικοί γλυκομιλητοι και προσπαθούν να ικανοποιήσουν κάθε επιθυμία του πελάτη.. Επίσης οι τιμές είναι πολύ καλές.. Δεν θα το άλλαζα με τίποτα..Σας ευχαριστώ που υπάρχετε..