Έκανα Σάββατο ημημονιμο τρίτη είχε χαλάσει και δεν ηταν η πρώτη φορά που χάλαγε σε παράπονο που έκανα εν ολικής μου είπαν οτι φταίω εγώ υπάρχει αναλυτική κριτική μέσο Google
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάει αρκετό καιρό, ότι και αν έχω κάνει έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη! Όλοι είναι υπέροχοι και σαν άνθρωποι και σαν επαγγελματίες!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος, καθαρός και προσεγμένος χώρος! Η Μαρία πολύ ευγενική και εξυπηρετική, έκανε πολύ καλή δουλειά με την αποτρίχωση φρυδιών μου! Σίγουρα θα τους επισκεφτώ ξανά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Αποτρίχωση Φρυδιών
xara•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Προσεγμένος χώρος, όλα τα κορίτσια προσχαρα και έμπειρα. Πας με τη σιγουριά ότι το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλύτερο από αυτό που περιμένεις.
Μια επίσκεψη θα πείσει και τους πιο δύσπιστους.
Δεν τους αλλάζω με τίποτα για οποιαδήποτε υπηρεσία.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Αποτρίχωση με Κερί Μπικίνι