Κάθε φορά είναι μια πολύ όμορφη εμπειρία και μένω ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Dimitra - Despina Tamvakaki•Μανικιούρ
Λίλιαν•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η Δήμητρα είναι πολύ ευγενική και εξαιρετική στη δουλειά της! Προσεκτική με τις λεπτομέρειες και ταυτόχρονα γρήγορη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Dimitra - Despina Tamvakaki•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Οτι χειρότερο έχω κάνει στην ζωή μου κρίμα που δεν είδα κριτική νωρίτερα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Dimitra - Despina Tamvakaki•Μανικιούρ
Μαρια•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Για την αφαίρεση του ημιμόνιμου (ήταν από άλλο κατάστημα) πλήρωσα 3€, απολύτως λογικό. Επειδή όμως δύο νύχια είχαν λίγο τζελ λόγο ρωγμής, προστέθηκαν άλλα 3€ ανά νύχι. Συνολικά 9€, ποσό που μου φάνηκε αρκετά υψηλό για απλή αφαίρεση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Dimitra - Despina Tamvakaki•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ προσεγμένος χώρος, άψογη καθαριότητα, πολύ καλή εξυπηρέτηση, όμορφο αποτέλεσμα με έμφαση στη λεπτομέρεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Dimitra - Despina Tamvakaki•Μανικιούρ Ημιμόνιμο