Εξαιρετική εμπειρία, καθαρός χώρος, μεγάλη προσοχή στην υγιεινή κατά το μανικιούρ και πάρα πολυ ευγενική και λεπτομερής στην δουλειά της η Δέσποινα!!! Έμεινα πολυ ευχαριστημένη!!! Ανυπομονώ για το επόμενο μου ραντεβού!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Despina•Μανικιούρ
Ανθή •περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές υπηρεσίες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Evangelos•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Athina•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!!!Πολύ καλή δουλειά είμαι πολύ ευχαριστημένη θα ξαναπάω σίγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Evangelos•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Alexandra•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν υπέροχα. Η εξυπηρέτηση άψογη και το αποτέλεσμα όπως το ήθελα. Ευχαριστώ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Μανικιούρ Ημιμόνιμο