προσοχη στην λεπτομερεια και επιμελεια στο μανικιουρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Μανικιούρ
Mara•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μαγαζί σου βγάζει μια ηρεμία και όλα τα παιδιά είναι εκεί να σε υποδεχτούν. Έμεινα αρκετά ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα (βέβαια έκανα ένα πολύ απλό χρώμα σε ημιμόνιμα ενισχυμένο οπότε δεν γνωρίζω το αποτέλεσμα σε κάτι πιο δύσκολο ακόμα ) αλλά εννοείται πως θα το ξανά προτιμήσω!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Μανικιούρ
Stela•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά και εξυπηρέτηση. Πολύ ευγενικό το προσωπικό και πρόθυμο να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.