πήγα πρωτη φορα και ενιωσα οικία και εφυγα με ωραιο αποτέλεσμα θα το συνιστουσα φουλ
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ευαγγελία•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραία και ήρεμη ατμόσφαιρα, φιλικό περιβάλλον και τα κορίτσια αρκετά ευγενικά. Όσες φορές επισκέφθηκα το κατάστημα έμεινα αρκετά ικανοποιημένη από τις υπηρεσίες τους. Σίγουρα με κέρδισαν!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Despina•Μανικιούρ
Θεοφυλιδου•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Lovely place with friendly staff!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ•Μανικιούρ
Marina•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Προτείνεται
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ•Αποτρίχωση με Κλωστή Πρόσωπο
RIKA•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλη δουλειά, εξαιρετικό αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ•Μανικιούρ Ημιμόνιμο