Ο χώρος είναι εξαιρετικός με πολύ ωραία αισθητική και οι κοπέλες πάρα πολύ εξυπηρετικές και ευγενικές. Η Ελισάβετ ήταν εξαιρετική στην δουλειά της, πολύ λεπτομερής και ευχάριστη. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ•Μανικιούρ
ΙΩΑΝΝΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Despina•Μανικιούρ
Χαρίκλεια•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό κατάστημα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Diana•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Alexandra•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία ατμόσφαιρα, ευγενέστατες οι κοπέλες, συνεπείς και εξαιρετική η Δέσποινα. Ευχάριστη, ευγενική με προσοχή στη λεπτομέρεια και αφοσιωμένη στη δουλειά της.