Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,5
55 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Το περιβάλλον και η μουσική ήταν ωραία, ενώ ο χώρος ήταν καθαρός και προσεγμένος. Το μανικιούρ συνολικά ήταν καλό. Ωστόσο, το βερνίκι δεν με ικανοποίησε πλήρως — είχε αρκετή στρώση, δεν είχε στεγνώσει καλά και το ίδιο βράδυ, στον ύπνο, δημιουργήθηκαν γραμμές στην επιφάνεια. Θα ήθελα λίγο περισσότερη προσοχή σε αυτό το κομμάτι.
Έμεινα ευχαριστημένη, η κοπέλα ήταν πολύ γλυκιά κι εξυπηρετική
εξαιρετική κομμώτρια!! με προσεξε πολυ και έκανε ακριβώς αυτό που ήθελα!!!
Very good!
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη το κούρεμα ήταν αυτό που ζήτησα ακριβώς. Θα ξανά πήγαινα
2
12
3
4
9
4