Το περιβάλλον και η μουσική ήταν ωραία, ενώ ο χώρος ήταν καθαρός και προσεγμένος. Το μανικιούρ συνολικά ήταν καλό. Ωστόσο, το βερνίκι δεν με ικανοποίησε πλήρως — είχε αρκετή στρώση, δεν είχε στεγνώσει καλά και το ίδιο βράδυ, στον ύπνο, δημιουργήθηκαν γραμμές στην επιφάνεια. Θα ήθελα λίγο περισσότερη προσοχή σε αυτό το κομμάτι.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από lela•Μανικιούρ
Ifigenia•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα ευχαριστημένη, η κοπέλα ήταν πολύ γλυκιά κι εξυπηρετική
Εξυπηρετήθηκε από sali•Γυναικείο Κούρεμα
Stavroula•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετική κομμώτρια!! με προσεξε πολυ και έκανε ακριβώς αυτό που ήθελα!!!
Εξυπηρετήθηκε από sali•Γυναικείο Κούρεμα
Eirini•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Very good!
Εξυπηρετήθηκε από fiqria•Γυναικείο Κούρεμα
Anastasia•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη το κούρεμα ήταν αυτό που ζήτησα ακριβώς. Θα ξανά πήγαινα