Δεν έμεινα ευχαριστημένη καθώς φαινόταν ότι βιαζόταν να τελειώσει γρήγορα το κούρεμα ενώ όταν της είπα ότι σαν να είδα ότι χρειάζεται κιαλλο κούρεμα η ψαλίδα δεν ήταν πρόθυμη να το κάνουμε , τέλος πήγα να πληρώσω με κάρτα και είχε θέμα το μηχάνημα
Εξυπηρετήθηκε από sali•Γυναικείο Κούρεμα
Στελλα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα μια χαρα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Lizi•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρινα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίος καθαρος χώρος, γρήγορη και ευχάριστη εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ana•Πεντικιούρ
Zoi•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικά όλα τα κορίτσια που εργάζονται στην επιχείρηση, αλλά πραγματικά πρώτη φορά κάνω ημιμονιμο και χαλάει τη 2η μέρα.
Να πω επίσης πως δν κάνω κάποια εργασία με νερά χημικά ή οτιδήποτε τέτοιο αντιθέτως, είμαι απλά φωτογράφος, οπότε δεν εξηγείται να ξεκολλάει το μανό + λέπτυναν τόσο πολύ τα νύχια μου με τη λήμμα και τον τροχό που έσπασαν κατευθείαν
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Lizi•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Δήμητρα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ ευχάριστη και έμεινα ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα!