Έμεινα πολύ ευχαριστημένη οι κοπέλες ήταν πολύ ευγενικές,ο χώρος περιποιημένος και το ημιμόνιμο μανικιουρ κράτησε παραπάνω απ'όσο συνήθως.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν η δεύτερη φορά που επισκέπτομαι το συγκεκριμένο ινστιτούτο για πεντικιούρ. Η κοπέλα που μου έκανε το πεντικιούρ με πόνεσε λίγο, αλλά πιστεύω ότι δεν είχε γίνει σωστή δουλειά από το προηγούμενο ινστιτούτο. Εννοείται ότι μόλις της το είπα ήταν πολύ διακριτική και με πρόσεξε. Άλλωστε όλοι είμαστε διαφορετικοί στην ανοχή του πόνου! Εννοείται ότι αυτό δεν είναι λόγος να μην ξαναπάω. Η προσέγγιση είναι πλήρως επαγγελματική, το προσωπικό είναι ευγενέστατο και ο χώρος πεντακάθαρος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γαλήνη Τσουμάνωφ•Πεντικιούρ
ΒΑΣΙΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογο πεντικιουρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Roukaya El Akawi•Πεντικιούρ
Evita•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ολα τέλεια! Το συνιστώ σίγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γαλήνη Τσουμάνωφ•Πεντικιούρ
Μαίρη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη επαγγελματίας, πάντα χαμογελαστή και ευγενική. Πολύ ευχάριστο περιβάλλον.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Roukaya El Akawi•Πεντικιούρ