Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία Δουράκη•Μανικιούρ
Fotini•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μανό είχε κάποιες ατέλειες σε 2 δάχτυλα (μάλλον έτρεξε και δημιουργήθηκαν κάποια «βουναλάκια») κατά τα άλλα όλα καλά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γαλήνη Τσουμάνωφ•Μανικιούρ
Fotini•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο περιβάλλον με εξαιρετικές επαγγελματίες του είδους!!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άριστη εξυπηρέτηση και προσοχή στη λεπτομέρεια. Ζεστό, φιλόξενο και πεντακάθαρο περιβάλλον. Οι τεχνίτριες είναι επαγγελματίες, με έμφαση στην υγιεινή και τη φροντίδα. Εξαιρετικό αποτέλεσμα με διάρκεια. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Roukaya El Akawi•Μανικιούρ