Κάνω ενισχυμένο ημιμόνιμο και δεν έχω βρει καλύτερο στην πόλη !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ
Σοφία•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά και εξυπηρέτηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μάγδα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΛΕΝΗ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχω επισκεφθεί πολλές φορές το κατάστημα , έχω μείνει πάντοτε ευχαριστημένη. Small tip : μπορείτε να πρόσθετε απορροφητήρα νυχιών για μεγαλύτερη υγιεινή.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία •Μανικιούρ
Δέσποινα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικη δουλεια🫶🏻
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μάγδα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Efi•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά είμαι πολύ ικανοποιημένη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο