Οι καλύτεροι... ζεστοί χαμογελαστοί κ με επαγγελματισμό. όμορφη ομάδα με επικεφαλής τον Άκη που είναι κορυφή σε αυτό που κάνει και έχει μια επιχείρηση με ζεστό κλίμα κ όμορφες σχέσεις με το προσωπικό κ αυτό βγαίνει προς τα έξω...συνεχίστε έτσι 🥰
Γυναικείο Κούρεμα
Ασημίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχοι χαμογελάστοι άνθρωποι και επαγγελματίες! Το συνιστω το κομμωτήριο του Ακη ανεπιφύλακτα!!
Πιάσιμο Μαλλιών
Σταυρακάκη Τζενη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αν θέλεις αλλαγή στο στυλ σου πρέπει οπωσδήποτε να το επισκεφτείτε αυτό το κομμωτήριο..Ξερουν τι θα σου πηγαινει..Οι υπάλληλοι τρομερά ευγενικοί..και θα το ξάναγραψω..το λούσιμο είναι μοναδικό!!