είχα μια πολύ όμορφη εμπειρία στο κατάστημα.πολυ ευγενικό και φιλικό περιβάλλον. αισθάνθηκα πραγματικά ότι είχα την περιποίηση που ήθελα. ευχαριστώ πολύ Άκη κα Μαρία. θα το προτιμήσω ξανά
Πιάσιμο Μαλλιών
Γεωργία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο καλύτερος με διαφορά!!
Εξυπηρετήθηκε από Άκης Σμαραγδής •Πιάσιμο Μαλλιών
Xristinidi•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχα!!!!
Εξυπηρετήθηκε από Άκης Σμαραγδής •Hair Glossing για Γυναίκες