Όλα πολύ προσεγμένα πεντακάθαρα και τα κορίτσια πολύ ευγενικά κ σχολαστικά!Μανικιουρ κ πεντικιουρ με διάρκεια! Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Ράνια•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα και εξυπηρέτηση. Η καθαριότητα υποδειγματική.
Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Athina V.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη , προσεκτική , μεθοδική,ταχύτατη και φυσικά ευγενέστατη η Βίκυ ,όπως και όλα τα επίσης υπέροχα κορίτσια στο AK beauty! Το συστήνω ανεπιφύλακτα όπως πάντα !