Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΠΕΛΑ•Συντήρηση Νυχιών
Χρυσα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τα κορίτσια είναι πάντα εξαιρετικά. η ατμόσφαιρα ευχάριστη και το μανικιούρ και πεντικιούρ πάντα με επαγγελματισμό και προσοχή στη λεπτομέρεια. έφυγα άκρως ικανοποιημένη όπως πάντα!