Τα κορίτσια κάνουν εξαιρετική δουλειά και ιδιοκτήτρια του μαγαζιού η Ραφαέλα είναι ευγενέστατη και δίνει και το καλό παράδειγμα γιατί πάντα όταν πάω είναι εκεί και δουλεύει και αυτό είναι ωραίο να αναγνωρίζεται!!! ο χώρος είναι πάντα πεντακάθαρος
ΜΑΡΚΕΛΛΑ•14 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια εξυπηρέτηση!!!😘
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νικολ Μπιττζιλη•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο