Το μανικιούρ έχει νερά και η δικαιολογία «είναι γαλακτερό χρώμα» είναι τουλάχιστον παιδαριώδης. Το πεντικιούρ καλό σχήμα αλλά το χρώμα είναι παντού γύρω γύρω από τα νύχια. Απαράδεκτο για επαγγελματίες και για τε λεφτά που έδωσα! Από εμένα είναι ΟΧΙ
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αγγελική•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Φώφη Τ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σουπερ💫
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρτεμις Κορδολαιμη•Συντήρηση Νυχιών
Ραλινα Τ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση,η κοπέλα ήταν συμβουλευτική και αποτελεσματική στη δουλειά της.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαγδα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφτηκα 1η φορά το συγκεκριμένο μαγαζί για αφαιρεση ημιμονιμου. Γρήγορη και ευγενική εξυπηρέτηση. Σίγουρα θα πάω πάλι και για άλλες υπηρεσίες.