Δυστυχώς Δεν ήταν όπως το περίμενα .
Το χρώμα έκανε νερά και ενώ η κοπέλα προσπάθησε να το διορθώσει το αποτέλεσμα δεν ήταν ικανοποιητικό καθόλου
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νικολ Μπιττζιλη•Συντήρηση Νυχιών
ΟΛΓΑ•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια !!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΖΑΖΟΠΟΥΛΟΥ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Modestou E.•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Top
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρτεμις Κορδολαιμη•Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Karab D.•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ ωραία και ο χώρος ήταν πολύ καθαρός. Γενικά, το πεντικιούρ ήταν καλό, αλλά ίσως θα ήταν καλό να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στη λεπτομέρεια και να μην γίνει βιαστικά.