Μου άρεσε πολύ το τζακούζι στο πεντικιούρ!! Ήταν απολαυστικό! Επίσης η κοπέλα πολύ ευγενική και εξυπηρετική! ;)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΖΑΖΟΠΟΥΛΟΥ•
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Βερναρδου Τ.•25 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
έκανα πρωτη φορα με τη χριστινα και το πεντικιούρ ηταν τελειο, μου εκανε πολυ ωραιο σχήμα και περιποίηση και ηταν πολυ σχολαστική με όλα. παρολο που εχω ένα θεματακι στα νυχια του μεγαλου δαχτύλου δε με πονεσε καθολου <3
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από χριστινα πιπικο•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Δανάη•25 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάρα πολύ καλη δουλειά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρινα Παπαλεβεντη•Συντήρηση Νυχιών