Έμεινα ευχαριστημένη από το κούρεμα και το χτένισμα που έκανα. Το προσωπικό είναι πολύ ευγενικό! Το συνιστώ! 🩷✨
Konstantina•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το προσωπικό πολύ ευγενικό επαγγελματίες ο χώρος πολύ καθαρός τα προϊόντα και οι θεραπείες όλα εξαιρετικά σας συνιστώ ανεπιφύλακτα το You salon και μην ξεχάσω τον Νίκο Ζούμα μου κάνει πάντα τα πιο ωραία κουρέματα