Παρά πολύ ωραίο αποτέλεσμα στο ημιμονιμο μανικιουρ μου όπως πάντα. Το περιβάλλον πολύ φιλικό, καθαριότητα και ακρίβεια στο ραντεβού. Εννοείται το προτείνω, Πολύ ευχαριστημενη εδώ και 2 χρόνια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Παναγιωτα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το πιο τέλειο μανικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Anna•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία από ένα πολύ καταρτισμένο προσωπικό. Άμεση εξυπηρέτηση χωρίς καμία καθυστέρηση. Φιλικό προσωπικό και άρτιο αποτέλεσμα!
Η Άντα είναι μια από τις καλύτερες επαγγελματίες όσον αφορά στο τεχνητό νύχι!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Συντήρηση Νυχιών
Νατάσα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η άποψή μου έως τώρα για όσες υπηρεσίες δοκίμασα,είναι παραπάνω από καλή!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel