Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ναντια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκλεισα ραντεβού μέσα από την πλατφόρμα για μανικιούρ πεντικιούρ κσι πλήρωσα 22 ευρώ. Η εμπειρία ήταν χείριστη. Το μανικιούρ άθλιο,το πεντικιούρ ομοίως. Τα μανώ κακής ποιότητας. Την επόμενη ημέρα χάλασε.
Έχασα τον χρόνο και τα χρήματά μου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τη δουλειά τους! Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!