Με το που στέγνωσε το μανό στα πόδια εμφανίστηκαν φουσκάλες στο νύχι. Δεν γνωρίζω εάν είναι το μανό ή το top coat το πρόβλημα αλλά απαράδεκτο για πεντικιούρ σε μαγαζί να χρησιμοποιούν τέτοια υλικά ποσό μάλλον ενώ μου διαφήμισαν το top coat διαρκείας και πλήρωσα 5€ έξτρα για αυτό το αποτέλεσμα. Κατά τα αλλά τα κορίτσια όλα πολύ συμπαθητικά και εξυπηρετικά.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Lenia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ωραίος χώρος, φιλική εξυπηρέτηση και άμεση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άντα •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Τζίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα ήταν μια χαρά όπως και τα κορίτσια ήταν πολύ ευγενικά.εχω ήδη κλείσει το επόμενο ραντεβού μου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Δεληγιάννη Ρία •περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα ήταν πολύ καλά ! και τα κορίτσια ευχάριστα κ ευγενικά !.έχω ήδη κλείσει το επόμενο ραντεβού μου !!!!.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άντα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Δεληγιαννη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Poli kales plea ok kopeles. Para poli eksipiretikes
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο