Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ηλιανα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ έμπειρες καο εξυπηρετικές κοπέλες. Το μόνο (από προσωπική ιδιοτροπια) θα πρότεινα είναι να μην υπάρχει τόση επιμονή για τη χρήση τροχού.
Τα νύχια πάρα πολύ ωραία τα έφτιαξε. Πολύ καθαρά όλα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άντα •Μανικιούρ
Ειρήνη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΚΑΛΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ, ΦΙΛΙΚΟ ΚΛΙΜΑ, ΚΑΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
IOANNA•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαντώ ήταν πολύ φιλική και χαμογελαστή! Τα ραντεβού καθυστερούν αρκετά να ξεκινήσουν.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο