τέλειο το ημιμόνιμο μανικιούρ που μου έκαναν τα κορίτσια!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Δεληγιάννη •περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι η πρώτη μου επίσκεψη στο κατάστημα και έμεινα πολύ ευχαριστημενη.
Πολύ ωραίος χώρος.
Οι κοπέλες Μαρία και Νίκη ευγενικές και γνώστες του αντικειμένου.
Ήδη έκλεισα και για Laser και ελπίζω να μεινω το ίδιο ευχαριστημενη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ
Αναστασία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα μια χαρά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ
Maria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική τεχνητρια, τέλειο αποτέλεσμα, ευγενέστατες όλες οι κοπέλες,ωραίο περιβάλλον, πολύ ευχαριστημένη το συνιστω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Παναγιωτα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σούπερ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο