Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ευαγγελία ΦΕΛΕΚΗ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπεροχος χωρος, ευγενικοι ανθρωποι!!!δεν το αλλαζω πλεον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΑΡΙΑ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μεγάλη αναμονή χωρίς καμία απολογία λες και είναι το πιο λογικό να κλείνεις ραντεβού και να σε παίρνουν 40 λεπτά αργότερα. Η Μαντώ αρκετά καλή αν εξαιρέσεις ότι διακόψαμε 50 φορές για να σηκωνει τηλεφωνα ειτε να κανει ταμειο ή οτιδηποτε αλλο ασχετο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Θα τους προτιμήσω ξανά στο μέλλον!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ
Νέλλη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία και φιλική ατμόσφαιρα, πολύ καλό το ημιμόνιμο μανικιουρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ