Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
KARMOU•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές στην δουλειά τους και άκρως φιλικές !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Anna•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστο περιβαλλον και συμπαθητικες κι ευχαριστες κοπελες. Το πεντικιουρ ηταν μετριο, αλλα συνολικα σαν εμπειρια αρκετα καλα. Επισης, στα θετικα το οτι βρηκα πολυ ευκολα ραντεβου εκει!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άντα •Πεντικιούρ
Eva•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όσες φορές έχω πάει μου έκαναν τέλεια νύχια όλες οι κοπέλες και κρατάνε για μεγάλο διάστημα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο