Πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα , τα κορίτσια ευγενέστατα 🌸
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Αποτρίχωση με Κερί για Γυναίκες
ΔΗΜΗΤΡΑ•19 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν έχω κάνει χειρότερο πεντικιούρ, η κοπέλα μου έκοψε οβαλ τα νύχια ενώ τα είχα ευθεία όπως πρέπει. Το βάψιμο τραγικό,πάλευε με χαλασμένο μανο να βάψει. Μέσα σε όλα μου φύσαγε κ τα νύχια να στεγνώσουν ενώ η μύτη της έτρεχε ατελειωτα χωρίς μάσκα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Πεντικιούρ
LENA•22 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή εμπειρία από ανθρώπους που γνωρίζουν πολύ καλά τη δουλειά τους! Συστήνω ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες τους. Το προσωπικό είναι εξαιρετικό, φιλικό και πολύ εξυπηρετικό. Πολύ ωραίος χώρος με καλόγουστη διακόσμηση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άντα •Συντήρηση Νυχιών
Νατάσα•24 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
-
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελίνα•27 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο