Περίμενα μια ώρα μέχρι να με εξυπηρετήσουν σε ήδη κλεισμένο ραντεβού. Δεν τηρούνταν τα μέτρα COVID ούτε σε χωρητικότητα ούτε σε αποστάσεις ούτε σε αντισηπτικά και τέλος ενώ έκανα ακρυλικό το ένα νύχι έφυγε μετά από μια βδομάδα και τα αλλά είναι έτοιμα επίσης να ξεκολλήσουν.
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Niki K.•περίπου 5 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οπως παντα αυτο που ηθελα! Μπραβο σας και ευχαριστω!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αμαλία Σ.•πάνω από 5 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Φραντζεσκα Φ.•περίπου 6 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επρεπε εγώ να ζητήσω να μου δώσουν απόδειξη και η κοπέλα στο ταμείο εκείνη την ώρα άνοιξε την ταμιακή
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΙΡΗΝΗ Σ.•περίπου 6 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμπειρία προς αποφυγή. Το πεντικιούρ ήταν αξιοπρεπές, ωστόσο το μανικιούρ δεν άξιζε σε καμία περίπτωση τα λεφτά του. Η κοπέλα ήταν εμφανώς εκνευρισμένη και έκανε τη δουλειά της βιαστικά (είχα αναμονή ανάμεσα σε πεντικιούρ και μανικιούρ και προσπάθησε ίσως να προλάβει) σε σημείο που τα νύχια των δυο χεριών είναι σε διαφορετικό μήκος ενώ έφυγα με λεκέ από ‘ψημένο’ ημιμονιμο βερνίκι στο δάχτυλο.