Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΔΑΝΑΗ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραία δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΔΑΝΑΗ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Από την εφαρμογή είχα κλείσει ραντεβού να με εξυπηρετήσει η Μαντώ διότι έχουμε καλή επικοινωνία, με εξυπηρέτησε άλλη κοπέλα, παρότι η Μαντώ ήταν παρούσα στο κατάστημα. Η κυρία που με εξυπηρέτησε δεν έδινε σημασία σε αυτά που έλεγα και ζητούσα ή στις διαμαρτυρίες μου ότι με πόνεσε και συνέχιζε ακάθεκτη. Το πεντικιούρ πρέπει νάναι beaute και όχι μαρτύριο που περιμένεις να τελειώσει!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο