Ωραίος και καθαρός χώρος, πολλές επιλογές σε χρώματα, ευχάριστο προσωπικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρύσα•Μανικιούρ
Despina•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η εμπειρία μου στο κατάστημα xrysa Nails ήταν εξαιρετική. Πολύ ευγενικό προσωπικό, πάντα να σε βοηθήσουν τι να επιλέξεις. Αγαπούν αυτό που κάνουν και αυτό φαίνεται!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρύσα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Σοφία•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ όμορφος χώρος, ωραίο κλίμα και φυσικά τέλειο αποτέλεσμα!
Μανικιούρ
Κατερίνα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τέλειο περιβάλλον οι κοπέλες εξαιρετικές στην δουλειά τους και στην συμπεριφορά τους
Αισθάνομαι άνετα
Και πάνω απ'όλα η καθαριότητα είναι εξαιρετική
Μπράβο σε όλα τα κορίτσι
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΆΛΛΗ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πήγα για πρώτη φορά και έμεινα ικανοποιημένη σε όλα. Ωραία ατμόσφαιρα, τα κορίτσια πολύ ευγενικά και καταρτισμένα. Πολύ εξυπηρετική η Σοφία. Θεωρώ ότι υπάρχει επαγγελματισμός και συνέπεια.