Εξαιρετικά όλα. Προσοχή στη λεπτομέρεια, ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον !
Μανικιούρ Spa
Ειρήνη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος!!Τα παιδιά κάνουν πολύ καλή δουλεια!!Με ευγένεια πάντα!!Όσο για την Μαρία και τον αγγελο!!Που έχουν το μαγαζι!!Αισθάνεσαι δίπλα τους φίλη και μετά πελατισσα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφελη •Μανικιούρ
Ρούλα Ν.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τι να πρωτοπώ...
Οι τεχνίτριες άψογες. Πάντα μου κάνουν ακριβώς αυτό που θέλω στο μανικιούρ.
Στο πεντικιούρ φεύγω κ νοιώθω τα ποδια μου ανάλαφρα.
Δεν με εχουν πονέσει ούτε ματώσει ποτέ.
Το μαγαζί πεντακάθαρο.
Τα εργαλεία αποστειρώνονται συνέχεια.
Το συστύνω ανεπιφύλακτα!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μπουζανη Χ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εμπειρία! Τα παιδιά πολύ φιλικά και η Ανδριάνα ελαφροχέρα και εξαιρετικά υπομονετική! Συστήνεται ανεπιφύλακτα!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία Τ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φιλικό και ευχάριστο περιβάλλον, εξαιρετική δουλειά. Σίγουρα θα ξαναπάω!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφελη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο