Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφελη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικά τα κορίτσια αλλά και ο Άγγελος!!Κάθε φορά που πάω περνάω σουπερ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Amalia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πεντικιούρ
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Καλλιόπη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ φιλικό περιβάλλον, νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή! Έκανα ημιμόνιμο μανικιούρ με τη Νεφέλη και πεντικιούρ με τη Χριστίνα. Εξαιρετικό αποτέλεσμα!!! Γρήγορες και επαγγελματίες και οι δύο! Η ιδιοκτήτρια, απλά υπέροχη! Μπράβο
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΔΩΡΟΘΕΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλά καταρτισμένες κοπέλες. Ευγενικές και προσέχουν την λεπτομέρεια