Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Φωτεινή Γ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το κατάστημα είναι πολύ καλό! Ο χώρος και η ατμόσφαιρα πολύ καλή , όπως και το προσωπικό του! Ευχαριστώ την Αναστασία ,για την εξαιρετική δουλειά της!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Σ•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βαγγελιώ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστο περιβάλλον και εξαιρετική δουλειά!! Το συνιστώ σίγουρα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Σ•Συντήρηση Νυχιών
Zoi•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🩷......🩷......🩷......🩷......🩷.....🩷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
💯♥️💯♥️💯♥️💯♥️💯♥️💯❤️💯❤️💯❤️💯❤️💯❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Συντήρηση Νυχιών