Πολύ καλή και εξυπηρετική η Μαρία .. την ευχαριστώ πάρα πολύ..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλο αποτέλεσμα και στο μανικιουρ αλλα και στο πεντικιουρ με προσοχη στη λεπτομέρεια, πολυ καθαρα και πολυ ευγενικο το προσωπικο. Θα ξαναπάω σιγουρα!
Μανικιούρ SpaΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρια•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη ατμόσφαιρα, φανταστική δουλειά από την Αθηνά! έχουμε ανανεώσει το ραντεβού μας!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Σοφία•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολυ ευχαριστημενη , θα ξαναπαω
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΡΑΧΗΛ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ταχεία και εξαιρετική εξυπηρέτηση! Λατρεύω το αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο