Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Σ•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Αλεξάνδρα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό αποτέλεσμα!! Η Αθήνα πολυ καλή!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Maria•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ φιλικό περιβάλλον, επαγγελματίες τα κορίτσια που δουλεύουν.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Σ•Συντήρηση Νυχιών
Arxontia•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία μου ήταν εξαιρετική. Τα κορίτσια με υποδέχτηκαν με χαμόγελο, με εξυπηρέτησαν άμεσα με την επιλογή χρώματος ανάμεσα σε ένα μεγάλο αριθμό χρωμάτων που διαθέτουν. Το αποτέλεσμα είναι ακριβώς αυτό που ζήτησα. Ο χώρος καθαρός και περιποιημένος!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Μαρία•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🩷 🩷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρύσα •Συντήρηση Νυχιών