Υπέροχο κατάστημα,συνέπεια στα ραντεβού, άψογη εξυπηρέτηση, καθαρό περιβάλλον και ευγενικό προσωπικό!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Λ•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Εβελινα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
υπέροχος χώρος με πολύ όμορφη ατμόσφαιρα! τα κοριτσια ειναι πρόθυμα να σε βοηθησουν!
Πηνελόπη •πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🫶🏼🫶🏼🫶🏼
Συντήρηση Νυχιών
Μαρίλη•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα η καλύτερη εξυπηρέτηση! Το προτείνω ανεπιφύλακτα
Συντήρηση Νυχιών
Κατερίνα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα για συντήρηση acrygel. Η εμπειρία ήταν τέλεια όπως και τη προηγούμενη φορά! Το κατάστημα καθαρό, όμορφα στολισμένο για τις γιορτές και η Αθηνά μου έκανε στα νύχια αυτό που ήθελα ακριβώς!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Συντήρηση Νυχιών