Δεν φεύγω ποτέ απογοητευμένη, τα κορίτσια είναι φανταστικά και ο χώρος πανέμορφος❤️❤️
Μου άρεσε από την πρώτη επίσκεψη στο χώρο η ηρεμία της Βασιλικής, η υπομονή της αν και αργά το απόγευμα και σίγουρα κουρασμένη, ο λιτός χώρος. Γενικά αν μένω ευχαριστημένη φυσικά και θα ξαναπάω....