Δεν έχω λόγια για αυτό το κατάστημα ...από που να προτοξεκινησω από τον χώρο που αποπνέει μια αισθητική ..από την χαλάρωση και την περιποίηση που παρέχουν όλα τα κορίτσια στο μαγαζί από το πώς σε κάνουν να νιώθεις με το που θα περάσεις την πόρτα του καταστήματος ...είναι ένας φοβερός χώρος με τέλεια αισθητική άψογη εξυπηρέτηση που συνδιάζει περιποίηση και ενδυμασία για την καθημερινότητα μας..και όχι μόνο!! κορίτσια μου σας ευχαριστώ για ακόμα μια φορά που με φροντίσετε!είστε άψογες!!!❤️❤️❤️❤️
Αποτρίχωση ΦρυδιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Κατερίνα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια είναι επαγγελματίες και πολύ φιλικές! Έκανα πεντικιούρ ( είχα κάλους και σκλήρυνση) κι επιτέλους δεν πονάω όταν περπατάω!
Το μανικιούρ επίσης τέλειο!
Σας ευχαριστώ πολύ!
Μανικιούρ
Ελένη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
😍😍
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαριάννα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Νόρα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Και τα 3α κορίτσια ήταν άψογες επαγγελματίες. Πολύ προσεγμένη δουλειά από την Χαρά σε σχέδια στο μανικιούρ. Σκέφτομαι ήδη ποτέ να κλείσω το επόμενο ραντεβού μου!