Υπέροχος χώρος τα κορίτσια πολύ ευγενικά. Το μαγαζί φτιαγμένο με πολύ καλό γούστο ευχάριστο περιβάλλον.
Εγώ έκανα ημιμονιμο και έμεινα πολύ ευχαριστημενη!!!!
Στο τέλος μου έκανε μασάζ το οποίο ήταν εξαιρετικό!!!!
Και οι τιμές λογικές !!!!
Πεντικιούρ
Σταυρούλα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αξιόλογο μαγαζί
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Eleni•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️❤️❤️
Βλεφαρίδες Russian VolumeΔείξε όλες τις κριτικές…
Σοφία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ. ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΑ. ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ.
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Νόρα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα τα κορίτσια είναι εξαιρετικά στη δουλειά τους και ευγενικότατα