Πολύ ωραίο περιβάλλον, το προσωπικό ευγενικό , εξυπηρετικό, πεντακάθαρος ο χώρος.
Εγώ έφτιαξα νύχια χεριών με ακρυτζελ, άψογη δουλειά, Πολύ ωραία σχέδια και χρώματα , προσιτές τιμές!!!!
Έκανα και πεντικιούρ ημιμονιμο με μασάζ και scrub υπέροχη δουλειά!!!!
Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Σταυρούλα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη συνεργασία. και η κοπέλα ευγενέστατη.Το συστήνω ανεπιφύλακτα το κατάστημα
Πεντικιούρ
Βασιλική•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χώρος, πολύ καλή εξυπηρέτηση. Κάνουν φανταστικά σχέδια!!
Πεντικιούρ
ΜΟΥΚΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο μαγαζί, τα κορίτσια κάνουν φοβερή δουλειά! ❤️