Επισκέπτομαι το κατάστημα πολλούς μήνες και κάνω acrygel με την Εύα! Έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη και από την υπηρεσία και από την ευγένεια και διαχείριση της Εύας! Απλά δεν τους αλλάζω, ανυπομονώ για την επόμενη φορά🤎
Πεντικιούρ
Diatsenta•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το αποτέλεσμα είναι τέλειο κάθε φορά και τα κορίτσια είναι πολύ εξυπηρετικά και ευχάριστα ❤️❤️❤️