Τα κορίτσια όλα είναι εξαιρετικά !!! Υπάρχει επαγγελματισμός και φιλικό κλίμα ανάμεσα στον πελάτη και την τεχνητρια ! Η δουλειά είναι εξαιρετική τα νύχια κρατάνε φουλ ότι σχεδιο σκεφτείς τα κορίτσια το αποτυπώνουν. Η Βαλεντίνα η ιδιοκτήτρια έχει πολύ μεράκι και αγάπη για το μαγαζί , έχει φτιάξει έναν πανέμορφο χώρο τον οποίο εμπλουτίζει με νέα υλικά και εξοπλισμό συνεχώς !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Xrusanthi Nail Artist•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Σισσυ•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επέλεξα το συγκεκριμένο κατάστημα λόγω των πολύ καλών κριτικών, όμως η εμπειρία μου ήταν εξαιρετικά απογοητευτική. Ραντεβού στις 12:30, με πολύ μεγάλη καθυστέρηση. Ξεκίνησαν στις 13:20. Ο σχηματισμός φρυδιών αλλοίωσε το σχήμα τους. Το πεντικιούρ ήταν πολύ χαμηλής ποιότητας, με πρόχειρο λιμάρισμα και κακό βάψιμο. Η συνολική αναμονή ξεπέρασε τις δύο ώρες και η υπηρεσία δεν διορθώθηκε ουσιαστικά. Έφυγα χωρίς να ολοκληρωθεί το βάψιμο λόγω της πολύ κακής υπηρεσίας.
Αποτρίχωση ΦρυδιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Ασπασία•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Xenia φοβερη οπως παντα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Xenia Nail Artist•Μανικιούρ
Ευα•14 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα ευχαριστημένη από την εξυπηρέτηση και το αποτέλεσμα. Ο χώρος ήταν καθαρός, το προσωπικό ευγενικό και η δουλειά προσεγμένη.Θα το επισκεπτόμουν ξανά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Astrini Nail Artist•Πεντικιούρ
Σκορδούλη•15 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το ραντεβού μας δεν είναι απλά περιποίηση, είναι η αγαπημένη μου στιγμή της εβδομάδας! Ευχαριστώ τα κορίτσια Βαλεντίνα και Χρυσάνθη,για τη λεπτομέρεια, την υπομονή και το υπέροχο αποτέλεσμα !
Βαφή Φρυδιών και ΒλεφαρίδωνΔείξε όλες τις κριτικές…